این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۳/۰۱/۰۲
    🍃
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..
  • ۰۲/۱۱/۲۲
    ....

سیاه نمایی فکر

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ق.ظ

سرم گیج میره.....

صدای ماشین شهرداری میاد و صداش انگار سوت میکشه تو گوشم.....

یه حس سنگینی دارم

کلی پیام و دایرکت که حوصله ندارم جوابشونو بدم

دراز میکشم

فکر می‌کنم

و

می‌فهمم

همه‌ی اینا تلقینه

و من فکر میکنم سرگیجه دارم

و میفهمم چقدر افکار ما میتونن قوی باشن تا کل جسمتو تحت تسلط خودشون بگیرن

سعی میکنم به این فکر کنم که نه سردرد ندارم و نه سرگیجه

و صداهای اطراف آزارم نده

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی