این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

دزیره

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۱۴ ق.ظ

درست همین لحظه (۴:۰۸) دزیره رو خوندم و تموم شد و دلم خواست اینجا بنویسم و 

یاد یه خاطره‌ی شاید معمولی افتادم...

نمیدونم چرا آخر کتاب اشکم در اومد😅 اَه چقدر سریع اشکم در میاد؛ باورم نمیشه این منم!! من که انقدر زود اشکم در نمیومد😕

خیلی دوسش داشتم و قطعا یکی از بهترین و پر محتواترین کتابایی بود که خوندم و با اینکه طولانی بود دلم نمیخواست تموم بشه

الان دیگه خیلی خسته‌م و بعدا یکی دو برش از کتابو اینجا مینویسم 

شاید راجب کتاب هم بنویسم شایدم نه؛ خیلی دلم میخواست میتونستم کتابیو که میخونم بتونم خوب نقد کنم ولی حیف که توی این کار مهارتی ندارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی