این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

دل...

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲ ب.ظ

دلم خیلی گرفته امروز....

البته چند روزه ولی از دیشب دلگرفتیم بیشتر شد؛ نشستم جین ایر بخونم یه بیست صفحه خوندم ولی نتونستم ادامه بدم

بعد گفتم خال سیاه عربی بخونم ولی کتابش تا جایی که خوندم گیرایی نداره زیاد و اونم بیخیال شدم😕😕

فقط دلم میخواد بخوابم که اونم نمیتونم🤣🤣😅😅

رسما دیوونه شدم انگار🙄😑

دوباره برگردم جین ایر بخونم شاید این دفعه بتونه حالمو بهتر کنه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی