این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

....

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ق.ظ

سه روزه شروع کردم پوست شیر رو ببینم خیلی خوب و جذابه؛ فعلا نمیخواستم ببینم تا کل قسمتاش بیاد ولی آجی و موسی انقدر تعریف دادن و اصرار که باید ببینی که شروع کردم ببینم و امشب تا جایی دیدم که گوشیم خاموش شد😂 ۲ قسمت مونده فقط که ندیدم؛ میدونستم ظرفیت فیلم دیدن ندارم😑 الانم دارم کلنجار میرم با خودم که اون دو قسمتم ببینم یا نه ولی خب گوشی زیاد شارژ نداره😬😕

قرار بود فاطیو بعد از سه سال ببینم اون هفته قرار گذاشتیم که من مریض شدم و نشد بریم امروزم خواستیم بریم که اون تبخال زده روی دماغش و به قول خودش شبیه دلقک شده😐😅 و گفت نمیام و افتاد هفته بعدی. البته خودمم هنوز یکم درد دارم ولی خداروشکر بهترم؛ مشکوک بودم به سنگ کلیه که خداروشکر جواب سونوگرافی نرمال بود و بخیر گذشت؛ ولی برای سونو خیلی حالم بد شد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی