این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

اتاق ورونیکا

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱ ق.ظ

اولین و اخرین باری که نمایشنامه خوندم 13 ساله‌م بود؛ کتاب کبوتر توی کوزه نوشته‌ی مرادی کرمانی

دوسش نداشتم و شاید دلیل اینکه دیگه هیچوقت سراغ نمایشنامه نرفتم همین بود

دیشب توی بهخوان اتفاقی معرفی نمایشنامه‌ی اتاق ورونیکا رو دیدم؛ با اینکه برنامه‌ریزی کرده بودم بعد از پیاده‌روی بیام و فصل جین ایر بخونم که بخش اول تموم بشه ولی رفتم از طاقچه اتاق ورونیکا رو شروع کردم

خیلی کوتاه بود؛ ۱۲۰ صفحه و کمتر از ۲ ساعت وقت برد زمان مطالعه‌ش

در کل جالب بود و باید بگم نمایشنامه‌ی عجیبی بود

و خب باعث شد بازم هر از گاهی برم سراغ خوندن نمایشنامه البته فقط هر از گاهی.

الانم دلم میخواد ادامه جین رو بخونم ولی دلم میخواد بخوابم...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی