این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

.

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۳۷ ق.ظ

دیروز برا عکاسی رفتیم پارک خانواده؛ نزدیکای پارک یهو بازم خاطرات آخرین باری که رفته بودم هجوم اوردن به ذهنم و چرا دروغ لبخندو اوردن رو لبم هر چند یه حس همزمان خوب و بد داشتم؛ یاد اون روزو خنده‌هایی که از ته دلم بودو... فائزه رو کله سحر بیدار کردم و رفتیم پارک و.‌‌‌... دلم میخواد بنویسمش ولی یه خاطره‌هایی نیاز به نوشتن ندارن چون برای همیشه توی قلب آدم میمونن؛ چه بخوای چه نخوای و البته من خودم میخوام بمونه و کاری به تلخی روزای بعدش ندارم😊

 

برگردم به الان؛ حدودا ۲ ساعت عکاسی کردم و خب خیلی دوس دارم عکاسیو؛ مخصوصا تنظیم کادر و از زوایای مختلف عکس گرفتن؛ خداروشکر نتیجه خوب بود جز اینکه هوا آفتابی نبود که اگه آفتابی بود خیلی بهتر میشد؛ بعدش به فاطمه گفتم بریم نهالاییو که برام تولدم کاشتمو ببینیم هر چند خودمو آماده کرده بودم با نهالای خشکیده مواجه بشمو همینطورم شد😐😑 انگار نه انگار نهالی اونجا کاشته شده بوده؛ فقط چند تا از نهالا باقی مونده بودن که خداروشکر نهال کناری که کاشته بودم هم جزشون بود؛ فاطی گفت مطمئنی خودشه و گفتم آره و تو دلم گفتم نمیدونی با چه وسواسی تو ذهنم نگه داشتم که جلو کاشتمش تا برا بعدا یادم بمونه...

شبم دایی امیر اومدن که فعلا خوابم میاد آخه الان که دارم مینویسم ساعت ۷ و نیم صبحه و بعد از نماز نخوابیدمو میخوام بخوابم😴

 

دلم خیلی براش تنگ شده بود البته چند هفته قبل خونه مامانبزرگ دیده بودمش ولی فرصت نشد حرف بزنیم دیگه کلی راجب کتاب و گل و گیاه و سیاستو اینا حرف زدیم خیلی خوب بود

بهش گفتم میخوام تاریخ مصور آمریکا رو بخرم ولی خیلی گرونه گفت بذار ببینم شاید دانشگاه داشته باشه برات بیارم ولی بهش گفتم بعید میدونم چون کتاب نفیسیه و خیلیم از زمان چاپش نمیگذره

کاش همون چند ماه پیش که ۸۰۰ تومن بود میخریدمش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی