این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...

حال و هوای این روزا

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۱۵ ق.ظ

حس الانم یه حس کلافگی شدیده
چند روز پیش بازم گوشیم خراب شد دقیقا وقتی که خیلی کار داشتم؛ البته بدم نشد چون دیگه یه گوشی جدید میخرم ولی فعلا چند روزی یه گوشی قدیمی دستمه و نمیدونم چرا لج کردم و قبول نمیکنم یه چند روز گوشی مامان دستم باشه🤣
نمیدونم چرا کارای مربوط به سال نو تموم نمیشن انقدر که چند روزه میخوام یه سری از کاراییو که میخوام سال جدید انجام بدم و همینطور برنامه ریزی فیلم و کتاباییو که باید ببینم و بخونمو بنویسم ولی فرصت نمیشه؛ حتی یه خرید کوچیک دارم با اینکه هر روز بیرون میرم ولی انگار طلسم شده این خرید😐 البته دیروز خودم برای خودم کار تراشیدم؛ تنها بودم خونه نمیدونم چرا یهو دلم خواست بامیه درست کنم😀 با اینکه میدونستم خیلی زمانبره ؛ دیگه همزمان حواسم به غذاها بود که بهم سپرده بودن مراقبشون باشم و هم درگیر درست کردن شیرینی؛ خمیرش تا خراب شدن پیش رفت چون حواسم نبود سرد شد و دیگه نمیشد با همزن زده بشه و متوسل شدم به غذاساز که خداروشکر نتیجه خوب شد؛ آخرم آشپزخونه رو به معنی واقعی کلمه ترکوندم نمیدونم چرا هر چی تلاش کردم کمتر ظرف کثیف بشه نشد😞 بامیه ها هم خیلی خوب شدن خداروشکر؛ کلا شیرینی پختن رو دوست دارم حس خوبی میده بهم.

راستش شدیدا دلم میخواد این یکی دو روز بگذرن؛ نمیدونم چرا حال و هوای عید به سرم نیست اصلا؛ و خیلی دلم میخواد یه کوچولو از شور و نشاط عید سالای قبلو داشتم مثل بچگی ها؛ دلم برای خیلیا خیلی تنگ شده حتی آدمایی که فکر نمیکردم یه روزی دلتنگشون بشم؛ کاش میشد مثل سالای قبل همه دور هم جمع بشیم...


یه حرفایی سر انگشتامه انگار که تایپ بشن ولی نمیتونم بنویسم و نمیدونم چرا خیلی سردمه با اینکه سرد نیست هوا؛ حرفامم توی چند جمله خلاصه میشه که ترجیحا برای خودم مینویسمشون...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی