این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

..

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۵۶ ق.ظ

امشب آزمون جبرانی کتاب دوم لیگ کتاب بود؛ قبلا فرصت نشد بدم آزمون رو و سه روز پیش متوجه شدم که دهم آزمونه؛ چهارشنبه که هیچ نشد بخونم چون رفته بودیم برف بازی و وقتی برگشتم انقدر خسته بودم که اصلا نمیتونستم بخوابم؛ هفته‌ی قبلیم رفتیم ولی این هفته خیلی بیشتر خوش گذشت.

خلاصه اینکه کتاب شبیه مریم که ۲۵۰ صفحه‌س رو مجبور شدم توی یه روز بخونم🥲🥲 داغون شدم😂 مخصوصا اینکه وقتی کتابیو برای آزمون بخونی و به چشم امتحان دادن یکم خسته کننده‌ست؛ از بد شانسی من عصر فاطمه اومد همش حرف میزد شب هم داداش؛ حالا بیا بشین توی اون وضعیت کتاب بخونو آزمونم بده😂😂 ولی خداروشکر نتیجه خوب بود؛ حالا فقط منتظرم نتیجه بیاد ببینم رتبه م چند شد اول ۳۰۰ بودم ولی چون این ازمونو ندادم رتبه م خیلی بد شد و خیلی برام مهمه زیر هزار بشم و برم فینال؛ البته هنوز سه آزمون مونده و به خودم قول میدم دیگه از قبل بخونم و مجبور نشم توی یه روز یه کتابو تموم کنم😂😂

 

+هنوز تصمیم نگرفتم به کی رای بدم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی