این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

شب ولادت عشق

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۱۳ ق.ظ

امشب شبیه که بی‌نهایت دوسش دارم

شب ولادت امام حسین

هیچوقت فکر نمی‌کردم یه روزی برسه که منم انقدر عاشق امام حسین بشم ولی شدم و خوش‌حالم بخاطر این حس فوق‌العاده😊

حس خوبی دارم هر چند بین این حس قشنگ یاد پارسال افتادم

چنین شبی بود؛ به قمری؛ چون ولادته یادم مونده؛ شب ولادت بود؛ که دلم بدجور شکست و تا صبح گریه کردم؛ انقدر گریه کردم که...

بگذریم

به هر حال خیلی خوشحالم که خدا عشق به امام حسین رو بهم هدیه داد

 

+دیشب خواب دیدم انتخابات شده و ازون جایی که خواب بود و واقعیت نداره (البته صد هزار بار شکر) روحانی برا انتخابات باز کاندید شده بود😑😑😑 بعد باز رای اورد و من حرص میخوردم و با خودم میگفتم خدایا چجوری 4 سال دیگه تحمل کنیم اینو؛ خودت کمکمون کن و دقیقا مثل روزای بعد از انتخابات 92 و 96 دپرس شده بودم😑 بدتر از اون اینکه فاطی و سارا هم بهش رای داده بودن؛ باهاشون بحثم شد که چرااا باز بهش رای دادید؛ ۸ سال برامون بدبختی اورد کم نبود؟؟ اونا هم فقط میخندیدن و گفتن نخواستیم دکتر محمد رای بیاره😑😑 بعد بیدار که شدم بهشون گفتم گفتن همون یه بارم که رای دادیم بهش بسمون بود🤣 سارا هم خیلی پشیمون بود چرا به رئیسی رای نداده و شده بود طرفدار دو آتیشه ش🤣 ولی من میدونم موقع انتخابات باز تو جو تبلیغات قرار میگیرن😑🙄 و البته به فاطمه گفتم و انکار کرد؛ اخه سری قبلم گفت عمرا به روحانی رای بدیم ولی خودشو شوهرش برا اینکه رئیسی رای نداره رفتن بهش رای دادن

نمیشه به این ملت امید داشت؛ ملتی که حافظه ی تاریخیشون بی‌نهایت ضعیفه(تو پرانتز میگم به اندازه ی حافظه ی یه ماهی شاید)

+امروز یه نگاهی به کارای سال 99 انداختم از خودم راضی نبودم و کلا 99 رو اصلا دوست نداشتم ولی برای 1400 میخوام سعی کنم کارای نیمه تمومم رو تموم کنم

عادت‌های بدم رو بذارم کنار و عادت‌های خوبی جایگزینشون کنم البته اگه خدا بخواد

برنامه‌هامونو بعضیاشونو نوشتم و سعی کردم جوری باشن که قابل اجرا باشن که از خودم ناامید نشم

البته یه سری از برنامه ها دست خودم نیست و بسته به شرایط داره مثل مسافرت که اگه فعلا قرار باشه با این ویروس زندگی کنیم که نمیشه 

خیلی دلم میخواد سال اینده بشه برم اعتکاف؛ پارسال که برنامه ریختیم بریم گفتم به سارا هم بگم بیاد چون سال قبلش روز ولادت عقد فائزه بود و نشد برم اونم بخاطر من نرفت

امسالم که نشد😭 و کاش خدا کمک کنه و برای چهارمین بار مهمونم کنه امسال😍🍃🌼

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی