این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

.

دوشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۲۷ ق.ظ

خیلی خیلی خوشحالم که ماه رمضان شروع شده؛ کلا حال و هوای این ماهو دوست دارم

و خدا رو شکر میکنم که دوباره بهم فرصت داد این حسو حالو درک کنم...

یادمه بچه که بودم اولین باری که یه روز روزه گرفتم تولد قمریم بود؛ ۲۷ رمضان؛ برام کیک خریده بودن منم حواسم نبود که روزم رفتمو یواشکی از خامه کیک خوردم بعد یادم اومد که روزه‌م😂

 

چند شب پیش قبل خواب خواستم کتابمو بذارم روی شلف یهو دیدم یه مارمولک روی دیواره😕🙄 دیگه نتونستم بمونم تو اتاقو رفتم پایین خوابیدم؛ خیلی از مارمولک میترسم نمیدونم چرا😐 الان برگشتم که تو اتاق بخوابم همش فوبیا دارم که مارمولک هستو با چراغ قوه گوشی دیوارا رو چک میکنم؛ یکی نیست بگه تو که میترسی خودآزاری داری اومدی تو اتاق😐

 

چقدر هوا گرم شده انگار نه انگار که بهاره😐🤦‍♀️🤦‍♀️

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی