این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

...

چهارشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹ ب.ظ

امشب داشتم به خودم فکر میکردم به اینکه آدمی که روحیه‌ی قوی داشت و همیشه وقتی کسی مشکلی براش پیش میومد باهاش درد و دل میکرد و گاهیم مشورت چی شد که تبدیل شد به اینی که الان هست؛ جوری که شبا از شدت بیقراری و تنگ‌دلی نمیتونم جلوی گریه‌م رو بگیرمو بخوابم😢 دلم تنگ شده برای خودم....

البته مثل همیشه وقتای بیقراری یاد خدا آرومم میکنه ولی گاهی واقعا کم میارم انقدر که دلم میخواد بخوابم فقط؛ بخوابمو ...

 

بگذریم

چند روز پیش شروع کردم سریال جیرانو ببینم خیلی جذبم نکرد که مشتاق باشم و چند قسمت با هم ببینم ولی در کل ارزش دیدن داره.

الانم میخوام ژرمینال بخونم خیلی کتاب خوبیه و اگه کار نداشتم فکر کنم سر یه هفته تموم میشد

کتابامم رسیدن مرگ ایوان ایلیچ چقدر کوتاهه، مدت‌هاست عادت ندارم کتاب کوتاه بخونم از بس این چند وقت کتاب طولانی خوندمو باهاشون زندگی کردم یجورایی😁

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی