این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

دل🧡تنگ

يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۳۷ ق.ظ

امروز روز خوبی بود البته تا قبل از غروب...

که سر یه قضیه‌ای آرامشمو از دست دادم واقعا😕😕 و از ته دلم گریه‌م گرفت😒

خیلی خیلی خیلی آشوبم؛ چقدر دلم کربلا میخواد....

چقدر دلتنگتم بی‌شرط‌ترین پناهی که همیشه توی هر سختی اسم تو حتی؛ آرامشم بوده😭😭😭 به اندازه ی تموم دلتنگیام برات حرف دارم و البته... هیچی

چقدر خوبه که تو رو دارم؛ چقدر خوبه که خواستی که دوست داشته باشم و چقدر خوبه که.......

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی