این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

....

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۰۳ ق.ظ

هیچ انتظاری ندارم حال بدم برای کسی مهم باشه...

برای دل خودم مینویسم که شاید بهتر شه حالم

دیشب تا دیروقت کلی گریه کردم؛ امشبم...

انقدر گریه کردم که لباسم از اشکام خیس شده

 قلبم داره تیر میکشه... همش دارم نفس عمیق میکشم که بهتر شم

این وسط بودن خدایی که فقط حالِ منو میدونه و میبینه قوت قلبه

ممنونم که هستی و حواست بهم هست...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی