این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

....

شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۱۲ ق.ظ

الان که دارم می‌نویسم سرگیجه دارم یجورایی؛ مردد بودم که بخوابم یا کتاب بخونم ولی تصمیم گرفتم کتاب بخونم که انقدر ذهنم خسته بشه که فکر نکنم قبل خواب و راحت‌تر بتونم بخوابم هر چند که فایده‌ای نداشت و بازم فکر اومد سراغم حتی وسط کتاب خوندن...🤦‍♀️ 

 انقدر کتاب خوندم که سرم گیج رفت؛ رفتم پایین آب بخورم که نزدیک بود از پله‌ها بیفتم😁 خودمو نگه داشتم؛ البته کتابیو که دارم میخونم جذابه واقعا و منو فاطمه خیلی خوشمون اومده ازش و خیلی زودتر از انتظارمون داره تموم میشه؛ نفهمیدم کی رسیدم صفحه ۴۵۰ و فقط ۱۵۰ صفحه مونده و برای کتاب بعدی هنوز نمیدونم چه کتابی انتخاب کنم؛ شاید کتابخانه نیمه‌شبو بخونم شایدم طبل آیاکاشی؛ ولی فکر کنم اون یه روزه تموم بشه انقدر کم حجمه😁

+ این روزا ذهنم شدیدا درگیر کار خیریه‌ای هست که قراره انجام بدیم هم براش ذوق دارم هم استرس🥺 ولی نمیذارم استرسم غالب بشه بهم...

بالاخره اذان دادن و بعدش میتونم بخوابم😊

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی