این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

به وقت طراحی

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۵۵ ق.ظ

امشب چند ساعتی تمام فکر و ذهنم درگیر طراحی پوستر بود؛ برای این ماه برای دو موضوع اربعین و دفاع مقدس باید پوستر و عکس نوشته و یا کلیپ طراحی بشه؛ که تحویلش ۱۴ امه. تصمیم گرفتم دو تا کلیپ هم آماده کنم برای هر موضوع که کمتر عکس نوشته طراحی کنم🤦‍♀️

فعلا تمرکزمو گذاشتم برای اربعین 🧡

اولین پوسترو با ایده گرفتن از یه پوستر آماده طراحی کردم دوسش داشتم ولی خب حس خوبی نداشتم ازینکه ایده‌ی کاملش از خودم نیست ولی یجورایی برای تمرین خوب بود.

برای بقیه نشستم کلی نوشتم که چیکار کنم؛ چیکار نکنم ولی وقتی میخواستم شروع کنم مغزم قفل میکرد انگار🙄 کم‌کم داشتم ناامید می‌شدم😕دیگه یه یاحسین گفتم و خداروشکر تونستم یه چیزی طراحی کنم که به دلم بشینه و مفهموم رو با اِلمان برسونه یجورایی... و کلا از مطالبیم که نوشتم هیچ استفاده‌ای نکردم

طرح خیلی ساده‌ایه ولی خیلی دوسش دارم 🥰 شاید بقیه ببینن بگن این چیه دیگه😅 ولی مهم اینه خودم دوسش دارم🙄

 

خیلی خیلی خوابم میاد و نفهمیدم کی ساعت ۵ شد😕 و دیگه باید بیدار بمونم تا بعد از اذان‌.

فعلا یکم کوییز بازی کنم که خوابم نگیره 😶

 

+دلتنگ‌ترین‌حالتِ‌ممکن....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی