این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

..

چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷ ب.ظ

دیشب خواب دیدم مریض شدم (البته خدایی نخواسته😅)

سرطان گرفته بودم🙄 و نیاز به پیوند داشتم؛ توی خواب خیلی حس بدی داشتم؛ دردو واقعا احساس میکردم و البته میدونستم که خوابم برا همین بیدار شدم که ادامشو نبینم ولی دوباره خوابیدم و انگار این کابوس قرار نبود رهام کنه چون دوباره ادامه خوابو دیدم😬 بیدار که شدم گفتم نکنه قراره واقعا بمیرم😂😂😂 

ولی واقعا آدم باید قدر سلامتیشو بدونه و بیشتر مراقب خودش باشه؛ برا همین بیدار شدم صبحانمو خوردم😅

 

الانم کارامو انجام دادم و نشستم کتاب بخونم و و منتظرم خواهر جان بیان.

و البته از لیست کتابایی که قراره بخرم دو تا کتابیو که خریدمو علامت زدم🙃 کی بشه همشون تیک بخورن؛ خیلی دلم میخواد یه کتابخونه‌ی شخص داشته باشم🤩

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی