این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

خرید کتاب

چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۵۰ ق.ظ

دیروز عصر که حالم خوب نبود بین کتاب و فیلم؛ فیلم رو انتخاب کردم

سریال the white queen رو شروع کردم به دیدن؛ نصف قسمت یک رو دیدم فاطمه‌زهرا اومد خونمون برا همین نشد ببینم ادامشو و تا میخواستم ببینم میومد میگفت بذار منم ببینم ولی خب مناسب سنش نبود منم نخواستم اینو بهش بگم که کنجکاو بشه بهش گفتم انگلیسیه تو بلد نیستی گفت چرا بلدم😅 منم مجبور شدم بهش بگم ترسناکه البته خب یه جاهاییش هم جنگ بود و از صحنه‌های جنگ می‌ترسه؛ پس دروغ نگفتم😅

کلا دو قسمت دیدم و خوب بود بنظرم

امشب واقعا تصمیم داشتم زود بخوابم ولی طرفای ساعت ۱ بود که داشتم استوریای یه پیج کتابفروشیو میدیدم که راجب یه سایت نوشته بود که مستقیم از کتابفروشی میتونی خرید کنی و یارانه خرید کتابم داره؛ یارانه‌ش فقط ۱۰۰ تومن بود تا سقف خرید ۴۰۰ ولی یه مزیت خیلی عالی داشت و اون اینکه اکثر کتابا رو با قیمت قدیم داشت و خیلی خوشحال شدم😅😅😅😍 و سردرگم مونده بودم که چیا رو انتخاب کنم🙄

قرار گذاشتم هر ماه یکی دو تا کتاب بخرم برای مهر میخواستم خانواده تیبو رو بخرم؛ یه علاقه‌ی خیلییی خاصی بهش پیدا کردم و هر بار که میخوام بخرم نمیدونم چرا نمیشه😕😕 از نمایشگاهم خواستم بخرم که کلا نشر نیلوفر امسال برا نمایشگاه مجازی شرکت نکرده بود و با هر بار تجدید چاپم کلی گرونتر میشه😬 الانم فکر کنم از ۴۸۰ شده ۷۰۰ تومن که البته هنوز چاپ قدیمش پیدا میشه

حالا توی سایت سرچ زدم متاسفانه نداشتن😕😕 و تصمیم گرفتم بذارم ماه بعدی بخرم؛ ژان کریستف و دن آرامم نداشت و بینوایان نشر هرمس رو هم خواستم نداشتن؛ کلا انگار کتابای چند جلدیو ندارن یا فعلا وارد سایت نشدن😕 دیگه مونده بودم که چی انتخاب کنم😅 اول برادران کارامازوف رو انتخاب کردم و شرق بهشت و خوشه‌های خشم رو بعد تصمیم گرفتم به جای کارامازوف سایه‌باد رو بخرم و شکست رو؛ فاطمه گفت شب‌های سرای رو هم بگیرم چون خیلی کمیابو گرون شده؛ اونو هم انتخاب کردم

 بعد به جای شکست گفتم باباگوریو رو بگیرم چون خیلی دلم میخواد از بالزاک بخونم که فاطمه گفت باباگوریو فکر نکنم خیلی خوب باشه و خودمم از اول بیشتر دلم پیش شکست بود؛ شکست رو انتخاب کردم😅😅 چون چاپ جدیدشم خیلی گرون شده😕 و هم اینکه کلا خیلی از ادبیات فرانسه و البته روسیه خوشم میاد بنظرم خیلی ادبیات پرباری دارن برخلاف ادبیات کلاسیک انگلیس که بنظرم انقدر پربار نیست. و ادبیات ژاپن که بعد از تجربه‌ی طبل آیاکاشی خیلی علاقه‌ای ندارم برم سمتش😕 خواستم با گروه همخوانی؛ کافکا در کرانه رو بخونم که فعلا رغبتی ندارم!

 

+پرنده ی خارزار و برادران کارامازوفو هم دلم میخواد🙄 ولی دیگه بذارم برای بعد😅😬

(آخرش پرنده‌ی خارزار رو به‌ جای شکست سفارش دادم😅)

برم بخوابم تا باز کتاب دیگه‌ای به سبد خریدم اضافه نکردم😅

 

خداروشکر از ساعت ۱۲ به بعد حالم خیلی بهتر شد بعد از روز پراضطرابی که گذروندم....🧡

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی