این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

....

جمعه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۱۸ ق.ظ

امروز زیاد روز خوبی نبود؛ صبح دو تا از کتابامو اوردن یکیشونو که باز کردم دیدم یه کتاب دست دوم داغون رو به جای کتاب نو برام فرستادن در صورتیکه پول کتاب نو رو گرفته بودن؛ زنگ زدم به فروشنده ازش پرسیدم شما توی کتابفروشیتون کتاب نو دارین یا دست دوم؟ یکم موند و گفت کتاب نو هم داریم و بهش گفتم چرا پرنده خارزارو برام فرستادین انقدر داغونه؟ به دروغ گفت توی انبار بوده! فکر کرده با بچه طرفه یا با کسی که تا حالا کتاب نخریده!!! قطع کردم و زنگ زدم پشتیبان سایت؛ وقتی عصبی باشم خیلی تند تند حرف میزنم خودمم نمیفهمم چمه🤣🤣🤣 البته خیلیا میگن کلا تند تند حرف میزنی ولی عصبی باشم...😑 تند تند کل شکایتامو گفتم ازینکه یه هفته ست پولمونو پس نمیدن و ... حوصله ندارم حرفامو بنویسم و بعد ماجرای این کتابو؛ بهش گفتم یه کتاب فرستاده که انگار از کنار خیابون اوردنش و من کتاباییو که ۱۵ ساله دارم انقدر خراب نیستنو ..‌ گفت عکس بگیر توی سایت تیکت بزن؛ بهش گفتم حالم بهم میخوره حتی بهش نگاه کنم چه برسه عکس بگیرم🤣🤣🤣 بعد آقاهه بنده خدا به من و من افتاده بود خودمم ناراحت شدم ولی واقعا این همه بی قانونیو نمیتونم تحمل کنم؛ یه هفته س بیخودی علافمون کردن برا چند تا کتاب؛ چند روز پیشم دو تا از کتابا رو گفتن موجود نیست و هنوزم پولشو ندادن؛ منم اخرش بهش گفتم تا عمر دارم از سایتایی مثل شما خرید نمیکنم چون جز بی قانونی هیچی ندیدم و واقعا براتون متاسفم و قطع کردم

بعد یه طومارم توی سایت نوشتم😑🤣 بعد از مدت‌ها دعوام با کسی دعوام شده بود فکر کنم آخرین دعوای جدیم برا آبان سال قبله؛ کلا سعی میکنم زیاد دعوام نشه مگر اینکه دیگه یکی خیلییی عصبیم کنه و این چند روز واقعا از دست سایت عصبی بودم😒

عصرم خوب نبود؛ مامان چند روزه دندون درد داشت بهش گفتم حتما همین امروز باید بری دکتر و رفت؛ یکی از دندوناییش که قبلا عصب کشی شده زیر روکش عفونت شدید کرده بود و مجبور شد بکشه🥺

شبم یه جریان دیگه شد که خیلی ناراحت شدم ولی اون زیاد مهم نبود ولی در کل سردرد گرفتم و امیدوارم فردا روز خوبی باشه

 

البته دیدن مسابقه کشتی بعدازظهر خیلی خوب بود😍

 

+ دو روز مونده به اربعین باشه؛ شب جمعه باشه؛ ولی تو نه کربلا رفته باشی و نه الان کربلا باشی... چقدر خسته‌م....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی