این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

...

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹ ق.ظ

امشب مراسم نامزدی بود

البته نامزدی خواهر جان نه خودم😁

و خب هم خوشحالم و هم بغض داشتم؛ خوشحالیم که معلومه برای چیه ولی بغضم...

بغضم برای اینه که مدت‌هاست وسط شادی‌هام یه غم هجوم میاره به قلبم... 

دلم یه تنهایی عمیق میخواد؛ یه خواب عمیق..

چند روز پیش فاطمه گفت تو چرا انقدر خواب بد میبینی؟ یه جایی خوندم کسایی که ذهنشون آشفته‌س مدام خواب بد میبینن؛ گفتم آره ذهن من آشفته‌س

گفت یکم بهش استراحت بده گناه داره! ولی مگه میشه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی