این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

دایی جان ناپلئون

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۵۰ ق.ظ

امشب دایی جان ناپلئون رو تموم کردم؛ کتاب جالبی بود؛ از اون کتابا که وقتی دستت میگیری نمیتونی بذاری زمین و دلت میخواد ادامه بدی؛ یه شب میخواستم چند صفحه بخونم ولی نتونستم ادامه ندم و با نور گوشی تا نزدیک ۱۵۰ صفحه سحر خوندم؛ نوع نگارش کتاب طنز بود و با بیانی طنز وقایع اجتماعی دهه ۲۰ رو روایت میکرد؛ بعضی از شخصیت‌های کتاب وجه مشترکی با چند از شخصیت های مدار صفر درجه داشتن و مثل اون کتاب شخصیت و مکالمه محور بود.

خیلی با کتاب خندیدم ولی با فصل آخرش بغض کردم...

 

جلد پنجم شازده حمام رو شروع کردم چند صفحه خوندم علی رغم اینکه ۵ ساله منتظر بودم جلد جدید کتاب منتشر بشه و بخونم فعلا نتونستم ارتباط بگیرم باهاش؛ البته خیلی کم خوندم و طبیعیه چنین مساله ای.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی