این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

دل‌گرفته

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۵۵ ق.ظ

دو سه ساله عید فطر که میشه دلم خیلی میگیره..

امسال فکر میکردم دلم نگیره ولی باز گرفت😒

این چند روز اخرم مامان مریض بود خیلی نگران بودم همش فشارش بالا پایین میشد و دیگه خداروشکر دو سه روزه بهتره.

کلا این چند وقته خیلی دلم میخواد بنویسم ولی حسشو ندارم و...

برم فیلم ببینم یکم حال و هوام عوض بشه

چند روز پیش emma رو دیدم اصلا خوب نبود و محتوایی نداشت فقط لوکیشن فیلم حس خوبی میداد.

 

+چقدر دوست داشتم میتونستم بنویسم

بی‌خیال 

شب بخیر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی