این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

....

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ق.ظ

دوشنبه قراره یه سفر کوتاه برم قم و هنوز هیچ کاری نکردم مامان همش میگه وسایلتو بذار میگم شب اخرم وقت هست هنوز ولی خب فردا وسایلمو میذارم خواستم اذیتش کنم یکم 😅 از بس که خودش برای سفر استرسیه و سخت گیر و برعکس من اصلا اینجوری نیستم.

ولی خب این چند روزم خیلی کار داشتم و گفتم قبل از رفتن انجامشون بدم و خداروشکر انجام شدن و مهم‌ترینشم تمدید پاسپورت بود.

شاید نمایشگاه کتابم بریم؛ امسال واقعا گفتم کتاب نمیخرم تا کتابای قبلیو بخونم ولی نتونستم🙄 و خیلی دلم میخواست جنگ و صلحو بخرم؛ جنگ و صلح و یک زندگی و فروغ زندگی رو گرفتم😍 به فاطی میگم کاش شور زندگی رو هم میگرفتم میشد سه تا زندگی😅😅 ژان کریستفم خواستم بخرم دیگه فعلا جلوی خودمو گرفتم😅🤣 ولی تا اونو هم نخرم آروم نمیگیرم😅 نمیدونم چرا واقعا کتاب میبینم حالم خوب میشه😍 چقدر خوبه که کتاب هست

 

امشب اعصابم از دست یه نفر بهم ریخت؛ بعضیا فکر میکنن خودشون کاملن و بقیه همه ناقص؛ کارای خودشون حتی اگه اشتباه باشه درسته و کارای بقیه همه اشتباه! و اگه کسی حرفی نمیزنه بیشتر اعتماد به نفس میگیرن ولی یه جوابی براش آماده کردم سری بعدی براش میفرستم که بفهمه خودشم آدم کاملی نیست که دیگران رو بخاطر یه مسائل سطحی قضاوت میکنه و صراحتا با شوخی حرفشو میزنه و فکر میکنه طرف مقابل ناراحت نمیشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی