این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

...

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۳۲ ب.ظ

دیشب و برای نماز صبح انقدر حالم بد بود که گفتم زنده نمیمونم🤦🏻‍♀️😁

دیروقت نودالیت خورده بودم و معدم‌م خیلی سنگین بود؛ ولی دیگه خوابیدم بهتر شدم ولی همش همش خواب آشفته میدیدمو چند بار بیدار میشدم و استرس داشتم و به سختی میتونستم بخوابم

الانم یکم استرس دارم ولی خیلی بهترم خداروشکر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی