این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

...

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۰۵ ق.ظ

آخرین باری که اینجا نوشتم روز عاشورا بود

نوشتم حیرانم ولی فقط چند روز طول کشید که البته فکر می‌کردم بیشتر طول بکشه ولی نشد...

دیروز یاد گرفتم چجوری مهر خاتم طراحی کنم؛ دو تا درست کردم جالب شدن دوسشون دارم❤️

برای دهه اول محرم کتاب آه رو شروع کردم بخونم قشنگه ولی چون اصلا وقت نمیشد سهم روزانه‌ی چالش بهخوان رو بخونم و برای اینکه از چالش عقب نیفتم کتاب همسری در طبقه بالا رو از طاقچه خوندم؛ دیشب تموم شد؛ هم خوب بود هم خوب نبود، شاید صرفا جهت سرگرمی...

البته معتقدم همیشه قرار نیست یه کتاب یا فیلم چیزی بهمون بده؛ گاهی وقتا همین که چند ساعتی فیلمیو بیینی یا کتابی بخونی که گذر زمان رو متوجه نشی کافیه و این کتابم از این دست کتاب ها بود.

همخوانی جین ایر شروع شده؛ قبلا حدود ۷۰ درصد کتاب رو از یه ترجمه‌ی غیر مطرح خوندم؛ به حدی بد ترجمه شده بود و حتی کتاب ایراد نگارشی و تایپی داشت که نخواستم ادامه بدم و از نشر نی کتاب رو خریدم؛ فکر میکنم ارزش مطالعه‌ی مجدد رو داره و منو فاطمه تصمیم گرفتیم بخونیمش همراه با گروه؛ هر چند که کلی کتاب باز داریم😅 من کمتر اون بیشتر...

 

عمیقا منتظر اربعینم...

باورم نمیشه بعد از این همه مدت بشه برم کربلا البته همیشه میگم تا یار که را خواهد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی