این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

..‌

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ

یه مشکلی پیش اومده بود برای کربلا رفتن؛ خیلی نگران بودم و امروز عصر حل شد و الان دیگه خیالم راحت شد😍 و امیدوارم دیگه مشکلی پیش نیاد

دیروز مسابقه ی مهر خاتم بود سه تا کار تحویل دادم کاشکی که برنده بشم البته هدیه‌ش برام مهم نیست؛ دیشب بعد از ارسال کارا نشستم دلی‌ترین مهری رو که میخواستم رو طراحی کنم وسطش هم خنده م گرفت هم بغض🤦‍♀️😁 ولی قشنگ شد

 

خیلی کار دارم ولی این دو روز فاطمه زهرا اومده و نگذاشته کارامو انجام بدم؛ البته هنوز ده روزی وقت هست ولی خب دلم نمیخواد بمونه برای روزای اخر و به جز کارای سفر کارای کانال هم هست 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی