این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

...

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۲۳ ق.ظ

سفر کربلایی که رفتم یکی از بهترین سفرای عمرم بود ولی از وقتی برگشتم بدجور مریض شدم و تا یجوری انرژیم تحلیل رفته بود که خوب نمیشم😕

خیلی بد سرفه میکنم دو بار دکتر رفتم فایده نداشت دیگه دیشب رفتم متخصص گفت آنفولانزا گرفتی و اگه تا دو سه روز دیگه سرفه‌ت قطع نشد باید سی‌تی بگیری😕😕

کاش خوب بشم دیگه؛ مردم از بس سرفه کردم و دارو خوردم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی