این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

حسِ خوب

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

پارسال چنین روزی تصمیم گرفتم به دیگران کمک کنم و توی این یک سال نتیجه هم خداروشکر قابل قبول بود🥰 

هر چند باید تلاشمو بیشتر کنم و ازین بابت خیلی خوشحالم.

توی این یک سال با آدمای زیادی مواجه شدم؛ از بین این ادما تعداد انگشت شماری برای مثل دوست شدن...

خیلیاشون قدردان بودن و تعداد خیلی کمی نمک نشناس به معنی واقعی...

ولی در مجموع همه چی رضایت بخشه برام و این‌که بتونم به دیگران کمک کنم هر چند کوچیک بهم حس خوبی میده 🧡

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی