این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

.

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸ ق.ظ

من از اون دسته آدمام که همیشه توی مسافرتا و مهمونیا و اینا عکسا با گوشی اونه و برای بقیه هم نمیفرسته😂😂😂

 

عکسای عروسی فاطی هم روی گوشی منه چون عادتمو میدونن همون فردای عروسی گفتن بفرستم براشون

ولی مثلا آجی عکسای کربلا رو نداره اونسری توی گوشیم دیدشون گفت توی کی این همه عکس انداختی😂

تقریبا هیچ سوژه‌ای رو از دست نداده بودم یا فیلم گرفته بودم یا عکس.

هر از گاهی پیام میده فلان عکس رو بفرست امشبم پیام داد گفت یه عکس چهار نفره براش بفرستم

رفتم عکس ها رو دیدم چقدر دلم تنگ شد یهو🥺

 یعنی میشه باز برم؟

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی