این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

میک هارته اینجا بود

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۰۴:۱۶ ق.ظ

تا حالا شده از یه کتاب خیلی خوشت بیاد ولی نتونی ادامه بدی اون لحظه؟

داشتم میک هارته اینجا بود رو میخوندم وسط خوندن نتونستم ادامه بدم و رفتم بهخوان توی گزارش مطالعه اینو نوشتم: 

یادم نمیاد تا حالا موقع کتاب خوندن گریه کرده باشم یا شاید خیلی کم پیش اومده؛ ولی الان با خوندن این کتاب دارم گریه میکنم؛ غمش دلمو به درد اورد واقعا...

 

بعد رفتم یکم دیگه بخونم؛ انقدر کوتاهه که میشد تموم بشه امشب ولی نتونستم ادامه بدم؛ شاید بهتر بود یه تایم بهتری رو انتخاب میکردم برای مطالعه؛ نه شب؛ اونم شبی که دلتنگی چنگ انداخته بود به وجودم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی