این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

کابوس

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ

بعضی خوابا کابوس نیست 

ولی برای کسی که خواب میبینه کابوسه

نمیدونم چرا دو بار یه خوابو میبینم به دو جور مختلف...

و هر بار با ضربان قلب شدید میپرم از خواب؛ با اینکه دلم نمیخواد بیدار بشم!!

 

+الان یه آهنگ خیلی شاد پلی کردم که ببره دپرسی روزیو که گذشت؛ یه بار حالم بد بود به فاطی گفتم دارم فلان آهنگو گوش میدم گفت اصلا فکر نمیکردم این اهنگو گوش بدی😂😂😂

 

پینوشت: ساعت 5 صبحه

آیا واقعا بی‌ظرفیت‌تر از من توی دنیا وجود داره؟؟

دیشب توی ماشین گفتم یه اپیزود؛ فقط یه اپیزود از کتاب صوتی بابا لنگ دراز گوش بدم ولی تا الان گوش دادم😶😶😶 و فقط ۵ اپیزود مونده از ۲۰ تا🤦🏻‍♀️🙄 اپیزود آخر رو که گوش دادم چشمام کم‌کم داشت گرم میشد که بخوابم؛ و دیگه قبوا کردم که ادامشو فردا گوش بدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی