این روزهای من.....

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۱۶
    ...
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    ...
  • ۰۳/۰۱/۲۷
    ...
  • ۰۲/۱۲/۲۱
    ...
  • ۰۲/۱۲/۱۱
    ..

...

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۴۳ ق.ظ

ساعت حدودا ۶ صبحه خوابم میاد ولی بازم خواب به چشمام نمیاد؛ البته حس میکنم خودم دلم میخواد بیدار بمونم و فکر کنم یه نوحه‌ی 1 دقیقه‌ای 30 مرتبه‌س داره replay میشه و نمیتونم ازش دل بکنم و... 

چقدر... هیچی

فردا کلی کار دارم کاش برسم همه رو تموم کنم

....

+عشق یعنی نفس کشیدن تو خاک سرزمینت...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی